קורס ביטחון עצמי אצל ילדים

אחד הדברים המרכזיים שמעסיקים הורים שאני עובדת איתם הוא הבטחון העצמי של ילדיהם, ולא במקרה.

ביטחון עצמי הוא מרכיב חשוב מאוד לחיי אושר והצלחה. אנחנו יודעים שמחקרים מוכיחים שגם אם האדם הוא חכם, מוצלח וכשרוני, חוסר בבטחון עצמי, עלול להוות מכשול להצלחה בכל תחומי החיים קריירה, זוגיות, יחסים חברתיים, דימוי גוף ועוד.

למעשה, חוסר בביטחון עצמי מחבל בסיכויי ההצלחה של הילדים בחיים ופעמים רבות מתבטא גם בקשיים חברתיים, כבר בגיל צעיר. ילד בעל דימוי עצמי חיובי ובטחון עצמי גבוה, יחוש בטוח ליצור קשר עם ילדים אחרים, לפתח משחק, ולא ייפגע בצורה חוסמת אם יקבל תגובה שלילית כלשהי אלא ימשיך הלאה בטבעיות אל האתגר הבא, כך שדווקא אצל ילדים רגישים חשוב לפתח בטחון עצמי גבוה.

לצערי, חלק מההורים חושבים בטעות שפיתוח ביטחון עצמי אצל ילדים הופך ילדים לחצופים ושחצנים, אך למעשה הרבה מהחוצפה והשחצנות שמובילות לקשיים חברתיים וקשיי הסתגלות אצל ילדים נובעת דווקא ממחסור בערך עצמי ובטחון עצמי.

מתוך ההבנה הזו, ולאור בקשות ההורים, פיתחתי קורס שמטרתו לתת לכם, ההורים, כלים לפיתוח בטחון עצמי, הערכה עצמית ואסרטיביות אצל הילדים שלכם.

אני מזמינה אתכם לתת לילדים שלכם את המתנה הגדולה מכולןחיים של בטחון עצמי, חיים בהם יש להם תחושה פנימית טובה שמעניקה להם אומץ ורוגע אל מול אתגרי החיים, מאפשרת להם לצאת לעשייה ללא היסוס או ספקות עצמיים, ולא לפספס הזדמנויות.

בעשרה שיעורים קצרים ומרוכזים תקבלו ידע וכלים לפיתוח ביטחון עצמי אצל הילדים שלכם, ותקבלו גם בונוס-
שיעור נוסף על התמודדות עם מסכים ואיך עוזרים לילדים להיות פחות במסך.

מה לומדים בקורס?

למעשה, שיפור הביטחון העצמי של הילדים נמצא בידיים שלנו ההורים ומצריך פעולות פשוטות, הנובעות מתוך תובנות שנלמדות בקורס.

השתכנעתי! איפה נרשמים?

מלאו את הטופס:

למי זה מתאים?

הגיע הזמן להורות אחרת, כזאת שיש בה כבוד הדדי בין הורים לילדים, כזאת שיש בה תקשורת חיובית ואוירה מעולה.

שאלות נפוצות

הגיע הזמן להורות אחרת, כזאת שיש בה כבוד הדדי בין הורים לילדים, כזאת שיש בה תקשורת חיובית ואוירה מעולה.

לפני שאספר לך את על עצמי, ואיך הגעתי לשיטה אותה אני מלמדת ולהנחיית הורים, אני רוצה להציג בפניך חלק קטן מההורים שלקחו החלטה בחודשים האחרונים והצטרפו לסדנה שליההזדמנות שבהורות.

אלו הורים רגילים לחלוטין, בדיוק כמוך, שהאמינו שמגיע להם יותר, שהבינו שהשיטה שלי מתאימה לסגנון ההורי שלהם ובחרו לחגוג את ההורות שלהם, בשמחה ובאהבה.

שאלות נפוצות

אף פעם לא מוקדם או מאוחר מדי לשפר ביטחון עצמי אצל ילדים. למעשה, כדאי להתחיל בפיתוח בטחון עצמי כבר בגיל הרך, ויש חשיבות עצומה בפיתוח בטחון עצמי דווקא בגיל ההתבגרות.

אמנם, השנים המוקדמות בחיי הילד הן היסוד לביטחון עצמי חיובי, אבל ניתן לשנות ולבנות בטחון עצמי בכל גיל, ועבודה עם הכלים שאני מלמדת בקורס תעזור לכם גם לשיפור התקשורת עם הילדים, בכל גיל.

התפקיד ההורי בבניית בטחון עצמי הוא קריטי. לעיתים, כדאי לתמוך בילד דרך טיפול רגשי, אבל ב25 שנות הניסיון שלי ראיתי שברוב מוחלט של המקרים של חוסר בטחון עצמי אצל ילדים, טיפול בדפוסים ההוריים משנה לחלוטין את התנהגות הילדים.

שלבי ההתפתחות השונים של ילדינו מעצבים את האנשים שהם יגדלו להיות, וזה תפקידנו כהורים לדאוג לכך שהם יתפתחו כראוי, ולכן, גם אם הילד נמצא בטיפול רגשי מכל סוג, כדאי מאוד לחזק את היכולות ההוריות שלנו שיתמכו בו ובבטחון העצמי שלו.

מניסיוני הרב בעבודה עם הורים, השילוב של קורס אינטרנטי עם עבודה בחוברת המלווה את הקורס יעילה לא פחות, ולעיתים אף יותר מקורס פיזי. השיעורים בקורס קצרים וממוקדים, כדי להתאים לקצב החיים של כולנו, ומאפשרים לכל אחד ללמוד בזמנו הפנוי, תוך ניצול מקסימלי של הזמן (ובלי צורך לשלם לבייביסיטר ולהזיז את האוטו).

הקורס מוצע במחיר של 137 שח, מתוך האמונה שהנושא כל כך חשוב והרצון להגיע לכל הורה שזקוק לכך.

השתכנעתי! איפה נרשמים?

מלאו את הטופס:

דילוג לתוכן